הכול על כירופרקטיקה לכאבי גב תחתון – להפסיק לסבול.

רוצים שמומחה גב מומלץ מטעמינו, יצור איתכם קשר כדי לגדוע את הסבל? – פנו אלינו כעת.

כירופרקטיקה היא תחום טיפול אלטרנטיבי, המסוגל לעזור מאוד עם כאבי גב תחתון אקוטיים וכרוניים. אם עד לפני מספר שנים אנשים לא הכירו את שיטת הטיפול הזו כלל, הרי שהיום ההתעניינות בה רק הולכת וגוברת, וזאת בשל עדויות ההולכות ומתרבות על דבר יעילות הכירופרקטיקה בהעלמת ומניעת בעיות וכאבי גב תחתון.
כירופרקט טוב ידע לפתור כאבים אקוטיים או כרוניים בגב התחתון באמצעות פעולות פשוטות ולא כואבות, שיחזירו את גב המטופל לימים טובים יותר.
עוד על הטיפול הכירופרקטי בכאבי גב תחתון תקראו בשורות הבאות.

כירופרקטיקה וכאבי גב תחתון

תוכן עניינים

רקע כללי על כירופרקטיקה.

את השם 'כירופרקטיקה' רובנו למדנו רק בשנים האחרונות, שיטת טיפול זו לא נהנתה מהחשיפה ומיחסי הציבור מהם זכו שיטות מקבילות (עיסוי, דיקור סיני וכו'). אך שיטת טיפול ייחודית זו נמצאת איתנו מאז 1895 אז היא הושקה בארצות הברית.

שיטת טיפול זו עוררה התנגדות עזה מצד עולם הרופאה הממסדי, שנלחם בשיטה וזאת בשל התנגשויות משמעותיות בגישות הרפאיות של שני הצדדים. הכירופרקטיקה העזה לערער על קביעות רפואיות חד משמעויות שהיו מקובלות בממסד הרפואי הקונבנציונאלי, וזה כאמור לא הותיר את אלו האחרונים אדישים.

אך עם הזמן הצליחה הכירופרקטיקה לקצור תוצאות בשטח ולצבור קהילת מטופלים שהלכה וגדלה והיוותה הוכחה חיה וקיימת ליעילות השיטה בטיפול בכאבי גב תחתון ובעוד מגוון בעיות שלד ושרירים. בעקבות כך הפכה הכירופרקטיקה בעשורים האחרונים ובדגש על השנים האחרונות לשיטת טיפול מחוזרת ומבוקשת, עד כדי כך שגם גופים רפואיים רשמיים (כגון קופות החולים בישראל וחברות הביטוח השונות) מציעים היום את שירותי הכירופרקטיקה לקהל לקוחותיהם במסגרת הטיפולים האלטרנטיביים שהם מאפשרים. ה FDA האמריקאי הגדיל לעשות, ויצא בקריאה רשמית לרופאים שתחום עיסוקם הוא כאבי שלד ושרירים להרחיב את השכלתם בכירופרקטיקה. ובכך נתן הגוף הרפואי הכול כך יוקרתי הזה או הסכמתו לעובדה שכירופרקטיקה היא שיטה מוכחת וטובה שאי אפשר להתעלם ממנה.

נכון להיום כאשר בן אדם סובל מכאבי גב תחתון חריפים, מפריצת או בלט דיסק, הבחירה האוטומטית לפנות אך ורק לפיזיותרפיסט, פינתה את מקומה להתלבטות של ממש בין שיטה ידועה זו לבין הכירופרקטיקה שכובשת את העולם כבר מזה שנים, ובעת האחרונה גם את הארץ.

 

כיצד מטפל כירופרקטיקה בכאבי גב תחתון?

כל מה שכירופרקט טוב צריך זה ידע רב, מיומנות מקצועית וזוג ידיים טובות. בניגוד לשיטות הרגעה וטיפול אחרות לכאבי גב תחתון הכוללות תרופות, משחות וזריקות. כירופרקטיקה היא שיטת טיפול טבעית לחלוטין.

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!​ השאירו פרטים​!!!

הדרך של השיטה היא לטפל בעמוד השדרה התחתון (ולא רק) באמצעות מניפולציות-פעולות הנעשות עם הידיים על ידי כירופרקט מומחה כדי להשפיע על עמוד השדרה והשרירים הסובבים אותו, לשפר את התפקוד שלהם ולשמור על בריאותם. כירופרקטיקה יעילה להרבה מאוד סוגי כאב הקשורים למערכת השלד והשרירים, אך ספציפית בכאבי גב תחתון רושמת השיטה הצלחות מרשימות במיוחד.

על אף שעיקר הטיפול הכירופרקטי נעשה באמצעות ידיו של המטפל, בחלק מהמקרים קיים גם שימוש עם מכשירים ייעודיים ומיוחדים המשמשים את המטפלים הכירופרקטים ועוזרים להם להשיג תוצאות טובות ומהירות יותר.

 

כיצד מתנהל טיפול כירופרקטיקה בכאבי גב תחתון?

כמו בכל טיפול בכל תחום רפואי, גם כאן יפתח הכירופרקט בסדרת שאלות על ההיסטוריה הרפואית של המטופל, ועל התסמינים והכאבים אותם הוא חווה בגב התחתון. לאחר מכן יערוך המטפל בדיקה גופנית על מנת לאבחן את שורש הבעיה.

חשוב להציג בפני הכירופרקט צילומי רנטגן/   CT/ MRI  במטרה לסייע לו לאתר את הבעיה ולראות את מלוא התמונה. בהעדר בדיקות שכאלה ייתכן והמטפל ישלח את המטופל לבדיקה, ויבקש ממנו לשוב לאחר מכן.

לאחר שהבעיה תאובחן ייגש הכירופרקט לטיפול. הוא יעשה שימוש בידיים, ויפצח בסדרת מניפולציות ממוקדות וזריזות. בתום הטיפול יצייד הכירופרקט את המטופל בתרגילים מיוחדים אותם הוא יתבקש לעשות בביתו לאורך תקופת הטיפול.

 

למי מומלץ לפנות לטיפול אצל כירופרקט.

לא כל כאב קטן בגב התחתון אמור להקפיץ אותנו לטיפול כירופרקטי. בכאבים מצויים ושגרתיים בגב התחתון ניתן לטפל באמצעות הגברת הפעילות הגופנית והימנעות מישיבה ממושכת ומיציבה לקויה.

אך במידה ואתם מתמודדים עם כאבי גב תחתון אקוטיים או כרוניים, הכירופרקטיקה בהחלט יכולה לעזור לכם להחזיר את הגב התחתון למיטבו. כמו כן יעילה השיטה לכאבי גב תחתון המקרינים לאזורי גוף נוספים כגון רגליים או מפשעה, מצבים של פריצת או בלט דיסק, וכאבי גב תחתון במהלך ההיריון. אגב בכל מקרה של כניסה להיריון, או שינוי אחר במצב הגוף יש לעדכן את הכירופרקט לצורך התאמת הטיפול למצב החדש.

 

לסיכום:

  • אחד הטיפולים האלטרנטיביים שצוברים תאוצה בשנים האחרונות לטיפול בכאבי גב תחתון אקוטיים וכרוניים, זו כירופרקטיקה.
  • הטיפול הכירופרקטי מתבסס על מניפולציות ידניות מיוחדות המשפיעות על עמוד השדרה והשרירים שסובבים אותו.
  • טיפול זה עשוי למנוע בעיות גב תחתון ולהעלים בעיות גב תחתון קיימות.

שאלות נוספות

כירופרקטיקה עשויה לעזור מאוד גם עם כאבי גב תחתון בהריון. אך חשוב ליידע את הכירופרקט בדבר ההיריון עוד לפני תחילת הטיפול.
הטיפול איננו אמור לכאוב ככל, אך תיתכן אי נוחות מועטה וזמנית.
אוהד פרלמן
אוהד פרלמן

את כאבי גב התחתון הכרתי עוד בילדות, ולאחר תקופת התמודדות לא פשוטה החלטתי שלא עוד, ובעזרת האתר הזה שהקמתי, אמנע מהרבה מאוד אנשים סבל מיותר,
כיום לאחר שבדקתי שיטות טיפול רבות והשפעתן אני משוכנע שאדע לכוון את הסובלים לטיפול המתאים ביותר ואעשה הכל כדי למנוע את הסבל הזה מאנשים ולשפר את איכות חייהם.

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!

השאירו פרטים
פוסטים אחרונים

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!

השאירו פרטים
נעבור לפרטי!
לחיצה משנה מציאות
אהלן שמי אוהד 👋
אני מבין שכאבי הגב מעיקים עליך
אשמח שתפרט לי מעט על ההתמודדות שלך, ומכאן כבר נצעד יד ביד כל הדרך לטיפול המושלם בעבורך.