כל הכדורים הטובים ביותר לטיפול והקלה בכאבי גב תחתון

רוצים שמומחה גב מומלץ מטעמינו, יצור איתכם קשר כדי לגדוע את הסבל? – פנו אלינו כעת.

כאבי גב תחתון מסוגלים להוציא אותנו מכלל תפקוד כליל. אנחנו עשויים למצוא עצמנו מפספסים ימי עבודה רבים בעקבות הכאבים האלו, וכאילו לי די בכך הרי שבמקום לעבוד אנחנו נאנקים מכאבים איומים.
לשמחתנו יש לעולם הרפואה להציע לנו שלל כדורים טובים ויעילים להקלת הכאבים בגב התחתון. חלק מהכדורים גם מסוגלים לטפל בבעיה הגורמת לכאבים.
כאן באתר lowerbackpain נכיר את כל סוגי הכדורים הטובים ביותר בטיפול והקלה בכאבי הגב התחתון.

תרופות / כדורים לכאבי גב תחתון

תוכן עניינים

רקע כללי על כאבי גב תחתון

כאבי גב תחתון הם כאבים נפוצים במיוחד. 4 מכל 5 אנשים יסבלו מכאבי גב תחתון בחייהם. אצל חלקם הכאב אפילו יהפוך להיות כרוני.

הגורמים העיקריים לכאבי גב תחתון הם יציבה לקויה, חוסר בפעילות גופנית, מאמץ פיזי מוגזם, פציעה, הריון ועוד.

הכאבים בגב התחתון עשויים להיות חלשים או חזקים מאוד. זה משתנה ממקרה למקרה, וזה תלוי בגורם לכאבים.

הכאבים חולפים לרוב לאחר תקופה קצרה יחסית מעצמם, ללא כל צורך בטיפול רפואי. אך לעיתים הכאבים נמשכים לפרקי זמן ממושכים יותר.

הדרכים המקובלות לטיפול והקלה בכאבי גב תחתון הן פעילות גופנית, פיזיותרפיה, דיקור סיני, מדבקות, משחות, טיפול בחום וקור, טיפול תרופתי ועוד.

במידה והכאב לא חולף תוך תקופה של שבועיים, או שהוא מלווה בתסמינים מדאיגים נוספים כגון חום, כאבי בטן, חוסר תחושה או עקצוצים ברגליים, או כל תסמין חריג נוסף יש לפנות בהקדם לבדיקת רופא, על מנת לשלול או לאמת קיומה של בעיה בריאותית עמוקה ואולי אפילו מסוכנת.

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!​ השאירו פרטים​!!!

בשורות הבאות נתמקד בטיפול התרופתי בכאבי גב תחתון.

 

מה הם הכדורים הטובים ביותר לטיפול והקלה בכאבי גב תחתון?

יש כל מיני סוגי כדורים לטיפול בכאבי גב תחתון. הכדורים הנכונים לטיפול בכאבי גב תחתון תלויים בסוג הכאבים ובגורמים לכאב. לכל מקרה מתאים כדור מסוים. ולכן מומלץ להתייעץ עם רופא לפני צריכת כדור לטיפול בגב התחתון.

והנה הכדורים הטובים ביותר לטיפול בגב התחתון:

 

כדורים לכאבי גב תחתון ללא מרשם – כדור לגב תפוס ולכאבים קלים בגב 

במידה והכאב בגב התחתון שלכם הוא קל עד בינוני, ניתן להשתמש בכדורים הבאים במטרה להקל על הכאב:

'פרצטמול' ממשפחת משככי הכאבים

התרופות ממשפחת פרצטמול מוכרות מאוד בכל העולם כתרופות משככות כאבים ומורידות חום. מה שמאפיין תרופות אלה זה השפעה מהירה ואפקטיבית במקרה של כאבי גם תחתון קלים.

בישראל התרופות ממשפחת פרצטמול מוכרות בשמם המסחרי:

  • אקמול
  • אבקמול
  • דקסמול
  • נובימול

את הכדורים האלה אין לצרוך במינון גבוה מהמצוין על קופסת התרופה, וגם לא לפרקי זמן ממושכים. שימוש מוגזם בתרופות אלה עלול לגרום נזק לכבד, ולעוד תופעות לוואי. במידה וכדורים אלה אינם מספקים את התוצאה הרצויה, יש לעבור לטיפול בכדורים מסוג אחר.

 

 

'איבופרופן' ממשפחת מדכאי דלקת שאינם סטרואידים

איבופרופן היא תרופה נוגדת דלקת לא סטרואידית (NSAID) המסייעת בטיפול בכאב ודלקת. היא משמשת לטיפול בדלקת פרקים, כאבי מחזור, כאבי ראש, כאבי שיניים וסוגים אחרים של כאב. והיא נמצאה יעילה מאוד לטיפול בכאבי גב תחתון.

איבופרופן פועל על ידי עיכוב הסינתזה של פרוסטגלנדינים, שהם שליחים כימיים המיוצרים על ידי תאים הגורמים לדלקת. זה גם מעכב את הייצור של אנזימים מסוימים (ציקלואוקסיגנאז וליפוקסיגנאז) האחראים לתיווך דלקת.

תרופות ממשפחת איבופרופן מוכרות בישראל בשמות:

  • 'אדויל'
  • 'אדקס'
  • 'איבופן'
  • 'איבופרופן'
  • 'ארטופן'
  • 'נורופן'

הטיפול באיבופרופן מומלץ כאשר הכאבים בגב התחתון נובעים מדלקת, התכווצויות שרירים, ונוקשות בעמוד השדרה.

 

נאפרוקסן

נאפרוקסן היא אחת התרופות נוגדות הדלקת הלא סטרואידיות הנפוצות ביותר המשמשות לטיפול בכאב ודלקת. זהו טיפול יעיל לכאבי גב תחתון הנגרמים על ידי דלקת.

נאפרוקסן טוב לכאבי גב תחתון מכיוון שיש לו עוצמה רבה של שיכוך כאבים, כלומר יש לו יכולת גבוהה להפחית כאב. נאפרוקסן פועל היטב גם בהקלה על תסמינים כגון התכווצויות שרירים ונוקשות, והפחתת נפיחות.

נאפרוקסן מוכרת בישראל בשמות המסחריים:

  • 'נרוסין'
  • 'נקסין'
  • 'פוינט'

חשוב לציין שאסור ליטול נאפרוקסן עם אספירין מכיוון ששניהם פועלות בדרכים שונות ויכולות להיווצר תופעות לוואי כאשר הן נלקחות יחד.

 

דיפירון

תרופות מסוג דיפירון מוכרות בישראל בשמות:

  • 'אופטלגין'
  • 'וי-דלגין'.

תרופת 'אופטלגין' היא אחת ממשככי הכאבים הנפוצים ביותר בישראל. והיא מקלה גם על כאבי גב תחתון. תרופות ממשפחת דיפירון ניתנות בחלק גדול ממדינות העולם רק עם מרשם רופא, וזאת בשל תופעות לוואי הנקשרות לתרופות אלו. אבל בישראל תרופות אלו ניתנות להשגה גם בלי מרשם רופא.

 

כדורים חזקים לכאבי גב תחתון עם מרשם – משככי כאבים חזקים לגב, לכאבים חזקים מאוד

מדובר על תרופות לכאבי גב חזקים בשם:

  • 'טרמדקס'
  • 'טרמדול'.

כדורים אלו ניתנים רק במקרה והכאבים בגב חזקים מאוד, והם ניתנים לזמן קצר ומוגבל. הסיבה לכך היא פוטנציאל ההתמכרות הטמון בכדורים אלו. את התרופות האלה ניתן להשיג רק באמצעות מרשם רופא, והן עשויות לגרום לתופעות לוואי מגוונות.

 

לפני שאתם צורכים כדור לכאבי גב תחתון חזקים או תרופות לכאבי גב עוצמתיות חשוב לזכור:

תמיד כדאי להתייעץ עם רופא לגבי סוג תרופה המומלצת למקרה שלכם. התייעצות עם מומחה תמקד אותכם לטיפול המדויק, ותמנע ממכם בזבוז זמן יקר על תרופות לא יעילות בעבורכם

משככי כאבים מטרתם להקל על הכאבים. אבל במידה והכאבים נמשכים מעל לשבועיים, או שהם מלווים בתסמינים חריגים נוספים המעוררים את החשד שלכם. אין להתעלם מהכאבים באמצעות שיכוך הכאבים. ויש לפנות בהקדם לבדיקה מקיפה אצל רופא. התעלמות מאותות ההזהרה שהגוף משדר, עשויה לגרום לסבל מיותר, ואף לגרום למצבים בריאותיים מסוכנים.

 

לא בא לכם לחיות על כדורים לכאבי גב תחתון? – lowerbackpain כאן בשביל לייעץ לכם.

כדורים לכאבי גב תחתון הם פתרון נחמד לזמן קצוב ומוגבל, אך במידה וכאבי גב תחתון מתמשכים לאורך זמן, ממש לא מומלץ לחיות על הכדורים האלה לאורך כל כך הרבה זמן. זה עשוי לגרור תופעות לוואי, להוביל להתמכרות ואפילו לפגוע בגוף שלנו בצורות שונות.

מה שאומר שהדרך הטובה ביותר היא לטפל בבעיה שלנו בגב התחתון מהשורש. אנחנו ב lowerbackpain מכירים את האנטומיה של הגב התחתון, ואת עולם הטיפולים בבעיות הגב השונות, כמו שבן אדם מכיר את כף ידו. יש לנו את כל מה שצריך, בשביל להוביל אותכם לטיפול הנכון ביותר בעבור כאבי גב תחתון שלכם – פנו אלינו כעת לשיחת התייעצות חינמית ותשאירו את הכדורים מאחור.

 

לסיכום:

  • כאבי גב תחתון הם כאבים נפוצים מאוד שלרוב אינם דורשים התערבות רפואית. אחת הדרכים האפקטיביות להקלה וטיפול בכאבי הגב התחתון הן שלל תרופות הניתנות להשגה בכל בית מרקחת.
  • סוג התרופה המומלצת לנטילה, תלוי בגורם לכאבים ובעוצמת הכאב. תמיד מומלץ להתייעץ עם רופא לגבי הכדור הנכון לנטילה נגד כאבי גב, וזאת בשביל להשיג טיפול מהיר, ממוקד ויעיל.
  • במידה והכאבים אינם חולפים בתוף תקופה של שבועיים, או שהם מלווים בתסמינים חריגים נוספים יש לפנות לבדיקה רפואית מקיפה, על מנת לשלול או לאשש קיומו של גורם עמוק ורציני יותר לכאבי הגב התחתון.
  • הכדורים לא מצליחים להשתיק ולהעלים את כאבי הגב התחתון שלכם? אנחנו כאן בשביל להכווין אותכם לטיפול יעיל ומהיר למיגור הכאבים שלכם, פנו אלינו כעת>>>.

שאלות נוספות

העובדה שכאבי גב תחתון אינם מצריכים התערבות רפואית ברוב המקרים, והם אמורים לחלוף מאליהם. הופכת את שלל הכדורים הניתנים לטיפול והקלה בכאבי הגב התחתון, לגלגל הצלה בתקופה בה כאבי גב התחתון תוקפים אותנו. שימוש מדויק עם כדור נכון, בהחלט אפקטיבי מאוד להקלה בכאבים.
ברוב המקרים שימוש בכדורים יקלו ואפילו יטפלו בכאבי גב תחתון. אבל במקרים בהם הכאבים בגב התחתון הם רק סימפטום לבעיה עמוקה ומורכבת יותר, הכדורים אולי יקלו על הכאבים זמנית ברמה כזו או אחרת. אבל הם לא יטפלו בשורש הבעיה.
אוהד פרלמן
אוהד פרלמן

את כאבי גב התחתון הכרתי עוד בילדות, ולאחר תקופת התמודדות לא פשוטה החלטתי שלא עוד, ובעזרת האתר הזה שהקמתי, אמנע מהרבה מאוד אנשים סבל מיותר,
כיום לאחר שבדקתי שיטות טיפול רבות והשפעתן אני משוכנע שאדע לכוון את הסובלים לטיפול המתאים ביותר ואעשה הכל כדי למנוע את הסבל הזה מאנשים ולשפר את איכות חייהם.

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!

השאירו פרטים
פוסטים אחרונים

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!

השאירו פרטים
נעבור לפרטי!
לחיצה משנה מציאות
אהלן שמי אוהד 👋
אני מבין שכאבי הגב מעיקים עליך
אשמח שתפרט לי מעט על ההתמודדות שלך, ומכאן כבר נצעד יד ביד כל הדרך לטיפול המושלם בעבורך.