מקבץ תרופות סבתא יעילות במיוחד לטיפול בכאבי גב תחתון או גב תפוס

רוצים שמומחה גב מומלץ מטעמינו, יצור איתכם קשר כדי לגדוע את הסבל? – פנו אלינו כעת.

כאבי גב תחתון הפכו לצערנו לחלק בלתי נפרד מההוואי האנושי. כמעט כל אדם נחשף או ייחשף לכאבי גב תחתון בשלב כזה או אחר של חייו. הנתונים מדברים על מעל 80 אחוזים מאוכלוסיית העולם שסובל/יסבלו מכאבים אלו, כל אחד בתורו. בדרך כלל כאשר מישהו כבר חווה את הכאבים הללו פעם אחת, הסיכוי שלו לחזור ולחוות אותם עולה מאוד.
על פי רוב כאבים אלו הם תוצאה של מתיחת שריר או רצועה, והם חולפים מעצמם לאחר זמן מה. אין מה ללכת לרופא, אלא אם כן בא לכם סתם ככה קצת להוציא קיטור (:
בגדול צריך להתאזר בסבלנות, עד שהכאב יחליט להתפנות מרצונו החופשי. אבל בינתיים יש לא מעט תרגילים, ותרופות הבאות היישר מבית המרקחת של סבתא, שניתן להיעזר בהן להקלה ולהפחתה משמעותית של הכאב בגב, ואף לגרום לכאב בגב התחתון בהריון לעזוב אותנו מהר יותר.
לפניכם המקבץ המלא, התחלנו.

תרופות סבתא לכאבי גב תחתון

תוכן עניינים

 

כאבי גב תחתון תרופות סבתא – הקדמה חשובה

נכון שברוב מוחלט של מקרי כאב גב תחתון, מדובר בכאב שאמור לחלוף לבד. כאב גב תחתון שכיח מאוד בהריון אבל לא רק. יש לשים לב שבחלק קטן מהמקרים הכאב יכול לנבוע מסיבה עמוקה יותר המצריכה התייחסות דחופה של רופא. אז אם לכאב הגב מלווה תסמינים נוספים כמו חום, עקצוצים או העדר תחושה ברגל, כאבי בטן, וכן כל תופעה לא שגרתית המופיעה  לצד כאבי גב התחתון, יש לסור מיידית לבדיקת רופא.

 

לאחר ההקדמה החשובה ניגש לרשימת תרופות סבתא לכאבי גב תחתון שלנו

 

  1. צאו מהמיטה, ותתחילו לזוז.

מה שאנשים נוטים לעשות כאשר תוקף אותם כאב עוצמתי בגב התחתון, זה להשתרע על המיטה, ולהימנע מפעילות כל שהיא ואפילו מתרופות סבתא לכאבי גב. מתוך מחשבה שבכך הם יתנו כביכול לגוף לנוח ולהתאושש מהכאב.

אך האמת היא שאין טעות גדולה מזו. האמונה לפיה אם רק נשכב וננוח הכאב יחלוף, היא פיקציה. אולי באותו רגע בו אנחנו שוכבים אנחנו לא חשים בכאב, אבל לטווח הארוך יותר, זה רק יחמיר את הכאב וירחיק את מועד ההחלמה.

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!​ השאירו פרטים​!!!

הסיבה לכך היא שכאשר אנחנו עושים פעולות כמו, הליכה, שחיה וכו' אנחנו מחזקים אז השרירים  שלנו וכך הכאב חולף מהר יותר.

אז ביום/יומיים הראשונים כן מומלץ לנוח, תוך שמירה על פרופיל נמוך של פעילות גופנית. אבל לאחר יומיים צריך לשוב בהדרגה לפעילות גופנית מלאה.

 

  1. שבו כמו שצריך

אחת הסיבות המרכזיות לכאבי גב תחתון זו ישיבה ממושכת, בדגש על ישיבה לא נכונה. לכן יש לשבת עם גב זקוף הצמוד למשענת הכיסא, ולשמור על כפות רגליים ישרות ומונחות על הקרקע, ועל כתפיים רפויות ומשוחררות. מומלץ להכניס כרית או מגבת בין הכיסא לגב, באזור הגב התחתון.

 

  1. תמנעו מתנועות חדות וקשות

יש להימנע מסחיבה והרמת חפצים בעלי משקל גבוה. גם ניסיון להימתח על מנת להגיע לאיזה שהוא חפץ בגובה, הוא בעייתי. אל תתכופפו להרים דברים מהרצפה. במידה ואתם חייבים להתכופף עשו זאת בצורה הנכונה. לא מכופפים את הגב בשום אופן, מקפלים את הברכיים לאט ובזהירות ושומרים על גב זקוף לאורך כל הפעולה.

 

  1. הקלה באמצעות קור וחום

בשלב הראשון יש להשתמש בקור, לוקחים קרח ומצמידים לאזור הכאוב, זה אמור מאוד להפחית את הכאב ולהקל עליו. וזה גם יסייע במניעת התפתחות דלקתית שעלולה לבוא כתוצאה מפציעה. הקור גורם להצרת כלי הדם והוא מפחית את הנפיחות. מומלץ לחזור על הפעולה מספר פעמים ביום, לפרקי זמן של לא יותר מ20 דקות כל פעם.

לאחר מספר ימים של שימוש בקור עוברים לשימוש בחום. מומלץ מאוד לעשות אמבטיה חמה, ולשלב בה במידת האפשר מלח מים המלח. כמו כן ניתן להיעזר בכרית חימום. זה אמור להרגיע מאוד את השרירים, ולהגביר מאוד את קצב זרימת הדם באזור הכאב.

את השימוש גם בחום וגם בקור יש לעשות תוך הפעלת שיקול דעת, אין להגזים בשימוש לאורך פרקי זמן ארוכים מידי, זה רק עלול להזיק.

  1. לישון נכון

אחד הדברים הקשים לנו ביותר לעשות כאשר אנו סובלים מכאבי גב תחתון בלילה, זה להצליח לישון בצורה טובה. אז אם נרצה לעשות זאת נצטרך לישון על צד הגוף, כאשר אנחנו מניחים כרית בין הרגליים, פעולה זו משחררת את המתח מהגב.

אבל אם מכל סיבה שהיא אינכם מצליחים לישון על הצד, תוכלו לישון על הגב, אבל אז הניחו כרית מתחת לברכיים.

חשוב מאוד לישון על מזרן איכותי, נוח ומוצק.

 

  1. תרדי מהעקבים

ממש לא מומלץ לנעול נעלי עקב, זה ממש לא עושה טוב ליציבה של הגוף.

אם ממש בוער לכן ללכת על עקבים, ניתן לעשות זאת לפרקי זמן קצרים תוך הקפדה על הפסקות מידי פעם.

 

  1. מעט פיזיותרפיה

מומלץ להתייעץ עם פיזיותרפיסט על מספר תרגילים שהוא יתאים בעבורכם אישית. תרגילי פיזיותרפיה נכונים יחזקו מאוד את שרירי הבטן והגב שלכם.

זה חשוב לא רק בגלל שזה יעזור לכם להתגבר על הכאב הנוכחי, אלא בעיקר בגלל שזה ימנע מהכאבים בגב התחתון לחזור עוד פעם.

 

  1. להיעזר בתרופות

כדי להקל על הכאבים ניתן להיעזר גם בכדורים לכאבי גב תחתון כגון איבופרופן, נפרוקסן ואספירין. ניתן לקחת את התרופות בלילה על מנת לשפר את רצף וטיב איכות השינה.

אין להשתמש בתרופות יותר מ-10 ימים ללא ייעוץ של רופא, ואין לתת אותן לילדים מתחת לגיל 12 ללא ייעוץ של רופא, מכיוון שהן עלולות לגרום לתופעות לוואי חמורות, כולל כיבים בקיבה או במעיים.

 

קבלו את תרופת הסבתא הטובה ביותר – תתייעצו עם lowerbackpain להעלמת כאבי הגב התחתון שלכם

כאבי גב תחתון מרגישים אותו דבר אצל כולם, אבל הגורמים להם משתנים מאדם לאדם. למה זה רלוונטי? מכיוון שלפי זה קובעים מה הוא הטיפול הנכון והיעיל ביותר בכל מקרה לגופו. טיפול בכאבי גב תחתון כתוצאה מפריצת דיסק, לא יהיה יעיל לכאבי גב תחתון כתוצאה מהיצרות תעלת עמוד השדרה, וכן הלאה.

לנו ב lowerbackpain יש ניסיון רב בהכוונת סובלי כאבי גב תחתון לטיפולים הנכונים והמדויקים ביותר בעבורם. גם לכם נדע לתת את הייעוץ הטוב ביותר, עד להעלמת כאבי הגב התחתון שלכם כליל. פנו אלינו כעת, וגלו את חייכם מחדש.

לסיכום

  • כאבי גב תחתון נפוצים מאוד וברוב המקרים אינם דורשים טיפול רפואי כל שהוא.
  • ישנן פעולות פשוטות שניתן לעשותן כדי להקל על הכאב ולגרום לו לחלוף מהר יותר, והן בין היתר: להקפיד על פעילות גופנים תקינה ורציפה, לשבת בצורה נכונה, לשים קרח לזמנים קצובים על המקום הכאוב, ולאחר כמה ימים להחליף את הקרח בכרית חימום או אמבטיה חמימה, לישון בצורה נכונה, לעשות מעט תרגילי פיזיותרפיה מותאמים אישית על ידי פיזיותרפיסט, וכמו כן ניתן גם להיעזר בתרופות אנטי דלקתיות.
  • במידה ותרופות הסבתא לא סייעו מספיק לכאבים שלכם, ייתכן ואתם צריכים טיפול יסודי יותר. אנחנו נשמח לעמוד לימינכם ולהעניק לכם את היעוץ הטוב ביותר, עד להעלמת הכאבים. פנו עלינו כעת>>>.

החלמה מהירה.

שאלות נוספות

כאשר אנשים מחפשים תרופת סבתא לכאב שלהם בגב התחתון, הם עשויים לנדוד הרחק על מנת להשיג את התרופה האולטימטיבית. הם רק לא יודעים עובדה פשוטה. על מנת להימנע או להתגבר על כאבי גב תחתון יש להקפיד על פעילות גופנית מלאה, כמה שיותר.
ברוב המקרים תרופות סבתא הן מעולות ועובדות כמו שצריך. אבל יחד עם זאת יש לדעת שכאשר הכאב נמשך יותר משבועיים, או שהוא מלווה בתסמינים נוספים לא שגרתיים כמו חום, או כאבים נוספים באזורים אחרים בגוף, ייתכן והבעיה חמורה ועמוקה יותר, ויש לפנות בהקדם לבדיקת רופא.
אוהד פרלמן
אוהד פרלמן

את כאבי גב התחתון הכרתי עוד בילדות, ולאחר תקופת התמודדות לא פשוטה החלטתי שלא עוד, ובעזרת האתר הזה שהקמתי, אמנע מהרבה מאוד אנשים סבל מיותר,
כיום לאחר שבדקתי שיטות טיפול רבות והשפעתן אני משוכנע שאדע לכוון את הסובלים לטיפול המתאים ביותר ואעשה הכל כדי למנוע את הסבל הזה מאנשים ולשפר את איכות חייהם.

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!

השאירו פרטים
פוסטים אחרונים

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!

השאירו פרטים
נעבור לפרטי!
לחיצה משנה מציאות
אהלן שמי אוהד 👋
אני מבין שכאבי הגב מעיקים עליך
אשמח שתפרט לי מעט על ההתמודדות שלך, ומכאן כבר נצעד יד ביד כל הדרך לטיפול המושלם בעבורך.