כאב גב תחתון בצד ימין? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

רוצים שמומחה גב מומלץ מטעמינו, יצור איתכם קשר כדי לגדוע את הסבל? – פנו אלינו כעת.

כאבי גב תחתון הם כאבים המוכרים לכולנו. אך לעיתים הכאבים מתמקדים דווקא בצד ימין של הגב התחתון. מה הם הגורמים לכך? ומה ניתן לעשות כדי למנוע את הכאבים בצד ימין של הגב התחתון? על כך במאמר הבא.

כאבי גב תחתון צד ימין

תוכן עניינים

רקע כללי על כאבי גב תחתון

אין כמעט בן אדם בעולם הזה שיצליח לחמוק לגמרי מאימת כאבי הגב התחתון, לפי הנתונים הסטטיסטיים כמעט כל אחד חווה בעבר, חווה בהווה, או יחווה בעתיד כאב בגב התחתון. אני מאמין שבמידה ואתם סובלים כרגע מכאב גב תחתון, הנתון הזה לא ממש מקל על הכאבים שלכם, אבל טוב שתדעו שאתם ממש לא חריגים, ושיש לכם לא מעט 'אחים לצרה'.

הכאב בגב התחתון מורגש באזור שמתחת לצלעות ומעל לעכוז. ברוב המקרים הכאב נובע מהעדר פעילות גופנית, ומיציבה לקויה. או כתוצאה ממתיחת שריר או רצועה. בכל המקרים האלה אין כל צורך לקבוע תור אצל רופא. הכאב אמור לעזוב אותכם ולהתפנות מרצונו החופשי, תוך תקופה קצרה באופן יחסי של ימים בודדים-שבועות אחדים. ניתן להקל על הכאב באמצעות שימוש בקרח או כרית חום, או תרגילים העובדים על חיזוק השרירים בגב התחתון, ועוד.

במקצת המקרים, הכאב בגב התחתון יכול להצביע על בעיה חמורה יותר המסתתרת מאוחרי הכאבים בגב התחתון. חלק מהמקרים הסבוכים יותר הם, פריצת דיסק, שבר בחוליה, החלקה של חוליה החוצה, ועוד. אז מתי יש חשש לסיבה רצינית לכאבים? כאשר הכאב לא חולף לאחר 6 שבועות, או במידה וכאבי הגב התחתון מלווים בסימפטומים נוספים כגון, חום, כאבי בטן, חוסר תחושה או עקצוצים ברגליים, ועוד. במקרים אלו חובה לראות רופא, ויפה שעה אחת קודם.

לאחר שקיבלנו רקע כללי על כאבי גב תחתון, נתמקד בכאב גב תחתון בצד ימין.

 

הגורמים לכאבים בגב תחתון בצד ימין

הגורמים השכיחים יותר לכאבי גב תחתון בצד ימין

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!​ השאירו פרטים​!!!

 

גורמים נוספים לכאבי גב תחתון בצד ימין

והנה גורמים נוספים השכיחים פחות, לכאבי גב תחתון בצד ימין

1)  אי השוויון בין גובה הרגליים יגרום לכאבי גב בצד ימין. המיקום הלא אחיד של עמוד השדרה עלול לגרום ללחץ על הגב התחתון, מה שעלול להוביל גם למגוון בעיות אחרות.
כשאתה עומד עם רגל אחת גבוהה מהשנייה, עמוד השדרה שלך נאלץ לפצות על חוסר אחידות זה על ידי פיתול וכיפוף בצורה לא טבעית. זה יכול לגרום למספר בעיות אפשריות כגון:

ובסוף דברים אלה עלולים לגרום לכאב בצד ימין של הגב התחתון.

 

2)  הצד השמאלי של הגוף משמש לעתים קרובות יותר מאשר הצד הימני, מה שעלול לגרום לסיכון גבוה יותר לפתח כאבי גב. הסיבה לכך היא שכאשר יד שמאל משמשת לעתים קרובות יותר במשימות יומיומיות כמו כתיבה, בישול ואכילה. ייתכן שהשרירים בצד ימין של הגב שלך לא יהיו חזקים כמו אלה שבצד שמאל. לכן חשוב להשתמש בשני הצדדים באופן שווה כדי למנוע שימוש יתר ופציעות.
שימוש יתר ביד אחת מוביל לחוסר איזון בכוח השרירים, מה שעלול להוביל לכאבי גב תחתון בצד הנגדי.

 

כיצד אנחנו ב lowerbackpain עוזרים עם כאבי גב תחתון בצד ימין?

על מנת לטפל בכאבי גב תחתון בצד ימין, בצורה היעילה והמהירה ביותר, חשוב להכיר היטב את האנטומיה של הגב התחתון ואת כל הטיפולים האפשריים לכאבי גב תחתון. לנו ב lowerbackpain יש את כל הידע על כאבי גב תחתון, וכבר הצלחנו לסייע בהצלחה רבה  להרבה מאוד אנשים שהתמודדו עם סוגים שונים ומשונים של כאבי גב תחתון, על ידי הכוונה נכונה ומדויקת לטיפול הנכון לכל מקרה לגופו. גם למקרים רבים של כאבי גב תחתון בצד ימין הצלחנו להביא מזור להרבה מאוד אנשים – פנו אלינו כעת לקבלת שיחת הכוונה בחינם.

 

לסיכום

  • כאבים בגב התחתון בכלל, ובגב התחתון בצד ימין בפרט, הם מאוד נפוצים. והם על פי רוב אינם דורשים התערבות רפואית.
  • במקרים בהם הכאב בגב התחתון בצד ימין מלווה בעוד תסמינים כגון, חום, כאבי בטן, קושי או כאב בעת מתן שתן, ועוד. או כאשר תקופת הכאב חוצה את גבול 6 השבועות יש לפנות לרופא בדחיפות.
  • כאבי גב תחתון בצד ימין נגרמים בין היתר מ, פריצת דיסק, עצב צבוט, אי שוויון בין גובה הרגליים, ועוד.
  • מתמודדים עם כאבים עוצמתיים בגב תחתון בצד ימין, ולא מצליחים להיפטר מהם? אנחנו כאן כדי לנווט אותכם לטיפול המדויק והטוב בעבורכם, לייעוץ חינם פנו אלינו כעת>>>.

 

שאלות נוספות

את הכאב בגב התחתון שמתמקד בצידו הימני של הגב ניתן להסביר בין היתר ברגליים לא שוויוניות, או בתפקוד יתר ביד שמאל על פני יד ימין, שגורם לשרירים בצד ימין של הגב להיחלש, בגלל חוסר השימוש בהם.
קיימים מספר גורמים שעלולים לגרום לכאב בגב התחתון להיות מורגש דווקא בצד ימין. והם בין היתר תפקוד לקוי של מפרק העצה, הריון, פריצת דיסק ואבנים בכליות.
אוהד פרלמן
אוהד פרלמן

את כאבי גב התחתון הכרתי עוד בילדות, ולאחר תקופת התמודדות לא פשוטה החלטתי שלא עוד, ובעזרת האתר הזה שהקמתי, אמנע מהרבה מאוד אנשים סבל מיותר,
כיום לאחר שבדקתי שיטות טיפול רבות והשפעתן אני משוכנע שאדע לכוון את הסובלים לטיפול המתאים ביותר ואעשה הכל כדי למנוע את הסבל הזה מאנשים ולשפר את איכות חייהם.

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!

השאירו פרטים
פוסטים אחרונים

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!

השאירו פרטים
נעבור לפרטי!
לחיצה משנה מציאות
אהלן שמי אוהד 👋
אני מבין שכאבי הגב מעיקים עליך
אשמח שתפרט לי מעט על ההתמודדות שלך, ומכאן כבר נצעד יד ביד כל הדרך לטיפול המושלם בעבורך.