דיקור סיני לכאבי גב תחתון – דקירה קטנה, הקלה גדולה

רוצים שמומחה גב מומלץ מטעמינו, יצור איתכם קשר כדי לגדוע את הסבל? – פנו אלינו כעת.

ההתמודדות עם כאבי גב תחתון היא לא פשוטה. כאשר הם מופיעים קשה מאוד להמשיך עם התפקוד הרגיל והמלא, והם עשויים פשוט להפוך אותנו למחוסרי יכולת לעבוד ולהתפרנס.
כל עוד הכאבים מופיעים למספר ימים עוד ניתן איך שהוא להתמודד איתם. הבעיה המשמעותית יותר מתחילה כאשר כאבי גב התחתון נמשכים לאורך שבועות, חודשים ולעיתים אפילו שנים. אז אין מנוס מלטפל בהם בצורה יסודית.
וכאן נכנס לתמונה הדיקור הסיני. שיטה זו הצליחה להעלים את כאבי הגב התחתון גם אצל אנשים שסבלו מכאבים כרוניים.
על כך בשורות הבאות.

דיקור סיני לכאבי גב תחתון

תוכן עניינים

מעט על כאבי גב תחתון

כאבי גב תחתון נחשבים לכאבים נפוצים במיוחד. מעל  ל80% מאוכלוסייה מתמודדים עם כאבים אלו במהלך חייהם. כאבי גב תחתון עשויים לנבוע משלל סיבות כגון העדר פעילות גופנית מספקת, מאמץ פיזי מופרז, גיל מתקדם, יציבה לקויה, השמנת יתר, הריון, מצבי לחץ ועוד.

על פי רוב כאבי גב תחתון נמשכים בין 2-6 שבועות, והם חולפים מעצמם. אורך הופעת כאבי הגב התחתון תלויים בסיבה הפנימית לכאבים. לפעמים מדובר סתם במתיחת שריר, ובמקרים אחרים זה יכול להיות קצת יותר רציני כגון פריצת דיסק, סיאטיקה, דלקת בעמוד השדרה ועוד. במקרים אלו הכאבים גם יימשכו יותר זמן.

אך למרות שכאבי גב תחתון מופיעים לרוב לזמן מוגבל ונעלמים ללא צורך בטיפול רפואי, בחלק מהמקרים הם הופכים להיות כרוניים, ואז זו צרה צרורה. לא מעט אנשים הופכים להיות נכים ממש בעקבות כאבי גב תחתון חריפים ומתמשכים.

 

דיקור סיני לכאבי גב תחתון

דיקור סיני היא טכניקת רפואה סינית מסורתית המשמשת להקלה על מחלות וכאבים שונים כבר המון שנים. דיקור סיני כרוך בהחדרת מחטים דקות לגוף בנקודות ספציפיות, הדיקור עשוי לעזור למגוון מצבים בריאותיים קשים.

גם לכאבי גב תחתון עשוי דיקור סיני לעזור מאוד, והבשורה הגדולה של השיטה הזו היא העובדה שהיא יעילה גם במקרים של כאבי גב תחתון חמורים וכרוניים.

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!​ השאירו פרטים​!!!

בין היתר עשוי דיקור סיני לעזור לכאבי גב תחתון המופיעים כתוצאה מ:

הנקודות הספציפיות בהן ננעצות המחטים, נבחרות בקפידה בהתאם לטיפול המתבקש ואופי הכאבים של המטופל. לכאבי גב תחתון יש נקודות דקירה מיוחדות העשויות לעזור מאוד עם הכאבים העזים. אגב, נקודות הדקירה המשפיעות על כאבי הגב לא בהכרח נמצאות על הגב, אלא באזורי גוף נוספים שיש להם יכולת להשפיע על כאבי גב תחתון.

 

דיקור סיני לכאבי גב תחתון – טיפול בשורש הבעיה

הטיפול בדיקור סיני מיוחד בכך שהוא לא מתמקד רק בהקלה על הכאבים בטווח הזמן המיידי, אלא הוא חותר לפתור את בעיית הכאבים מהיסוד.

הדיקור מחזק את עצמות הגב ומאזן אותן, הוא מרגיע מצבים נפשיים ורגשיים לחוצים שעשויים לגרום לכאבי גב תחתון, משפר את זרימת הדם בגוף, משחרר את הלחץ המופעל על חוט השדרה ועצבים כגון העצב הסיאטי ועוד. כך שהטיפול באמצעות דיקור סיני לא רק יקל את הכאבים בגב התחתון, אלא גם ימנע אפיזודת כאבים נוספת בטווח הרחוק.

 

דיקור סיני תופעות לוואי – והאם דיקור סיני לכאבי גב תחתון כואב?

דיקור סיני לכאבי גב תחתון אומנם הולך ונעשה נפוץ יותר ויותר, אך הוא עדיין לא מוכר מספיק בעולם המערבי. זאת הסיבה לכך שכאשר אנשים שומעים שבמרכז הטיפול יש דקירות במחטים הם נרתעים, או שואלים 'האם הדקירות האלה לפחות נעשות בהרדמה מלאה?'

אז זהו שה'דקירות' האלה ממש לא כואבות, וכמעט שלא מורגשות כלל.

הטיפול הזה הוא טבעי לחלוטין והוא לא גורם כלל לתופעות לוואי כל עוד הוא מבוצע על ידי מטפל מומחה מומלץ. ופה יש יתרון ענק לדיקור סיני על פני טיפולים קונבנציונליים כגון תרופות נוגדות דלקת, משככי כאבים, זריקות ומשחות. כל אלה אולי עוזרים להתמודד טוב יותר עם כאבי גב תחתון לטווח הזמן המיידי, אבל הם מביאים איתם לעיתים גם תופעות לוואי לא נחמדות.

 

מהו אורכו של כל טיפול דיקור סיני לכאבי גב תחתון, ותוך כמה זמן מורגשת הקלה בכאבים?

כמות הטיפולים הנדרשת נקבעת על ידי אבחון פרטני ובהתאם לסוג וחומרת הבעיה והכאבים. אורכו של כל טיפול הוא לא קבוע אצל כל מטופל, והוא עשוי לנוע בין  שלושים דקות לשעה.

ברוב המקרים יחוש המטופל הקלה משמעותית בכאבי הגב תחתון שלו כבר לאחר הטיפול הראשון, אבל בשביל שהטיפול יהיה אפקטיבי ויסודי הוא יצטרך להמשיך ולקבל את כל סדרת הטיפולים הדרושים לו.

 

לסיכום:

כאבי גב תחתון כאשר הם באים בגרסה הכרונית שלהם מהווים בעיה מאוד משמעותית, והם מצריכים טיפול מעמיק ויסודי. ובדיוק זה מה שהדיקור הסיני מציע.

דיקור סיני מצליח לגרש את כאבי הגב התחתון, ואף לטפל בגורם להם מהשורש. דיקור סיני הוא שיטת טיפול טבעית לחלוטין ונטולת תופעות לוואי.

שאלות נוספות

נכון להיום יש לדיקור הסיני הכרה כמעט מקיר לקיר, לגבי היעלות שלו לטפל בכאבי גב תחתון
בהריון הסיכוי לסבול מכאבי גב תחתון גבוה יותר, ובהחלט מומלץ להקל עליהם עם דיקור סיני.
אוהד פרלמן
אוהד פרלמן

את כאבי גב התחתון הכרתי עוד בילדות, ולאחר תקופת התמודדות לא פשוטה החלטתי שלא עוד, ובעזרת האתר הזה שהקמתי, אמנע מהרבה מאוד אנשים סבל מיותר,
כיום לאחר שבדקתי שיטות טיפול רבות והשפעתן אני משוכנע שאדע לכוון את הסובלים לטיפול המתאים ביותר ואעשה הכל כדי למנוע את הסבל הזה מאנשים ולשפר את איכות חייהם.

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!

השאירו פרטים
פוסטים אחרונים

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!

השאירו פרטים
נעבור לפרטי!
לחיצה משנה מציאות
אהלן שמי אוהד 👋
אני מבין שכאבי הגב מעיקים עליך
אשמח שתפרט לי מעט על ההתמודדות שלך, ומכאן כבר נצעד יד ביד כל הדרך לטיפול המושלם בעבורך.