מיטת היפוך – שיטת טיפול מהפכנית בכאבי גב תחתון

רוצים שמומחה גב מומלץ מטעמינו, יצור איתכם קשר כדי לגדוע את הסבל? – פנו אלינו כעת.

'מועדון' החברים של הסובלים מכאבי גב תחתון רק הולך וגודל מידי שנה. יותר ויותר אנשים מוצאים עצמם באמצע החיים ומשום מקום נאנקים מכאבי גב תחתון מטורפים.
לא מעט אנשים כבר השלימו עם כאב גב התחתון שלהם, כמשהו שמופיע אחת לתקופה, גורם לסבל בל יתואר וממשיך לו לדרכו. וזאת כי הם בטוחים שאין כיצד למנוע את זה.
אז מהיום זה הולך להשתנות. הכירו את שיטת הטיפול והמניעה החדשנית בכאבי גב תחתון – מיטת היפוך.

מיטת היפוך לכאבי גב תחתון

תוכן עניינים

מה זה כאבי גב תחתון, ולמה הם נפוצים יותר ויותר?

כאבי גב תחתון אלה כאבים שפוקדים מעל ל80% מהאוכלוסייה לפי הנתונים הסטטיסטיים. הכאבים האלה לרוב באים לתקופה של כ 2-6 שבועות והולכים. אבל אצל חלק מהאנשים המתמודדים עם אפיזודת כאבי גב ראשונה, האפיזודה השנייה היא כבר רק עניין של זמן. וכך מוצאים את עצמם אנשים מסוימים מתמודדים עם כאבי גב תחתון כרוניים ואקוטיים.

כאבי גם תחתון הם בעיה אנושית וותיקה. אך בשנים האחרונות הם הולכים ונעשים יותר ויותר נפוצים. הסיבה לכך נעוצה בתרבות החיים המערבית המודרנית. בניגוד לעבר אנשים היום הרבה פחות פעילים פיזית. מפני שגם מקומות העבודה הולכים ומקבלים אופי משרדי, כאשר משרדי ההייטק מחליפים את המפעלים התעשייתיים המסורתיים. וגם התנועה ממקום למקום כבר נעשית רק עם רכבים, תחבורה ציבורית וכו'.

וככל שאנשים פחות פעילים גופנית שרירי הגב שלהם נעשים רפויים וחלשים, והם לא מסוגלים לתמוך בעמוד השדרה, וכהמשך ישיר וטבעי לכך כאבי גב תחתון נעשים הרבה יותר נפוצים. וזאת גם הסיבה לכך שכאבי גב תחתון בהריון נפוצים כל כך בעידן המודרני.

את מגפת כאבי הגב התחתון בעידן המודרני מנסה מיטת ההיפוך לעצור.

 

מהי מיטת היפוך (מיטה מתהפכת), וכיצד היא מסייעת עם כאבי גב תחתון?

מיטת היפוך היא מעין מיטה הנעה על ציר. היא מאפשרת להביא את הגוף לזוויות הטיה שונות כולל היפוך מלא.

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!​ השאירו פרטים​!!!

ולמה זה קשור לכאבי גב?

על הגב שלנו מופעל לחץ אדיר. הוא נושא משקל וכובד גדול מאוד. מה שגורם לחוליות המרכיבות את עמוד השדרה להיצמד זו לזו, ולפעמים להתחכך ולהישחק. הלחץ הזה על החוליות יכול להוביל לבלט דיסק, פריצת דיסק, סיאטיקה (מצב בו משהו לוחץ על העצב הסיאטי וגורם לכאבים איומים) לדלקות בגב התחתון ועוד שלל בעיות.

מיטת ההיפוך נותנת רגע לגב להשתחרר מהלחץ העצום שיש עליו, על ידי היפוך הגוף. ההיפוך הזה מאפשר לחוליות הגב להתרחק מעט זו מזו 'להתאוורר' ולהשיל מעצמן לזמן מה את הכובד.

מיטת ההיפוך מומלצת גם להקלה על כאבי גב תחתון פעילים, וגם למניעתם מראש.

 

כיצד משתמשים עם מיטת היפוך / מתקן היפוך?

היפוך הגוף עשוי להיות קשה למי שלא מתורגל לכך. לכן ההתחלה חייבת להיות הדרגתית. ביום הראשון מומלץ להתחיל עם זווית של כ 10/30 מעלות לאורך של כ 60 שניות. ביום השני ניתן להטות את הזווית טיפה יותר ולהעלות את זמן השהייה לעוד מעט זמן.

המצב האידיאלי הוא להגיע להטיה של 60 מעלות לאורך 3-5 דקות. על הפעולה הזו מומלץ לחזור פעמיים ביום. בכל מקרה של סחרחורת יש להפסיק את הטיפול מיידית.

כאשר יורדים ממיטת ההיפוך לאחר סיום הטיפול, יש לעשות זאת בהדרגה. היפוך וירידה מהירים מידי עלולים לגרום לסחרחורת.

ההמלצה היא לשלב את הטיפול במיטת ההיפוך עם עוד שיטת טיפול כגון פיזיותרפיה, עיסוי ועוד. כדי לקבל תוצאות מהירות, יעילות ואפקטיביות.

השימוש במיטת היפוך / מיטה מתהפכת הצליח למנוע את הצורך בניתוח גב אצל הרבה מאוד אנשים, ולשפר מאוד תוצאות הפיזיותרפיה.

 

לאיזה מצבים מומלץ להשתמש עם מיטת היפוך?

אתם לא צריכים לחכות עד שכל אלה יבואו. ההמלצה היא להשתמש עם מיטת ההיפוך כטיפול מניעתי. אז אם אתם עובדים בעבודה פיזית מאמצת, או שאתם יושבים כל היום על כיסא במשרד, או שאתם ספורטאים. מומלץ לכם מאוד לשלב את השימוש במיטת ההיפוך בחיים שלכם. זה עשוי למנוע ממכם המון בעיות וכאבים בגב התחתון.

 

למי לא מומלץ להשתמש עם מיטת היפוך לכאבי גב תחתון?

מיטה הפוכה לכאבי גב זו בטוחה לשימוש לאנשים בריאים, ופחות לאנשים במצבים הבאים: לחץ דם גבוה, שברים בגוף, דלקת פרקים, קרע ברצועה, הריון, בקע סרעפתי, בעיות בכלי הדם, בעיות נוירולוגיות, בעיות לב, בעיות עיניים ועוד.

במידה ויש לכם רקע רפואי כל שהוא, מומלץ לכם להתייעץ עם הרופא שלכם לגבי השימוש במיטת ההיפוך. ולוודא שהיא בטוחה בעבורכם.

 

לסיכום:

  • חוליות הגב שלנו נאנקות תחת עול המשא שאנחנו מעמיסים עליהן יום יום. מיטת ההיפוך באה לנסות להקל עליהן מעט.
  • מיטת ההיפוך מאפשרת לשים את הגוף בתנוחה המרחיקה את החוליות אחת מחברתה, ומאפשרת להן הפוגה מהלחץ העצום המופעל עליהן.
  • סובלים מכאבי גב תחתון חזקים, ומיטת ההיפוך לא מסייעת לכם, אנחנו כאן כדי לעזור לכם לקבל את הטיפול המקסימלי והיעיל ביותר למיגור הכאבים, לייעוץ ללא עלות פנו אלינו כעת>>>.

שאלות נוספות

היא בהחלט עשויה לעזור גם במקרים של כאבי גב כרוניים ואקוטיים.
3-5 דקות בכל פעם. אך יש לעשות זאת בהדרגה, להתחיל עם פחות ולעלות עם הזמן.
אוהד פרלמן
אוהד פרלמן

את כאבי גב התחתון הכרתי עוד בילדות, ולאחר תקופת התמודדות לא פשוטה החלטתי שלא עוד, ובעזרת האתר הזה שהקמתי, אמנע מהרבה מאוד אנשים סבל מיותר,
כיום לאחר שבדקתי שיטות טיפול רבות והשפעתן אני משוכנע שאדע לכוון את הסובלים לטיפול המתאים ביותר ואעשה הכל כדי למנוע את הסבל הזה מאנשים ולשפר את איכות חייהם.

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!

השאירו פרטים
פוסטים אחרונים

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!

השאירו פרטים
נעבור לפרטי!
לחיצה משנה מציאות
אהלן שמי אוהד 👋
אני מבין שכאבי הגב מעיקים עליך
אשמח שתפרט לי מעט על ההתמודדות שלך, ומכאן כבר נצעד יד ביד כל הדרך לטיפול המושלם בעבורך.