משחה לכאבי גב תחתון חזקים – המידע על כל המשחות הטובות והיעילות ביותר

רוצים שמומחה גב מומלץ מטעמינו, יצור איתכם קשר כדי לגדוע את הסבל? – פנו אלינו כעת.

כואב לך הגב התחתון? הצטרפת לסטטיסטיקה העגומה של כאבי גב תחתון, ומעתה אתה מהווה חלק מ80 אחוזים מאוכלוסיית המערב הסובלים מכאבי גב תחתון במהלך חייהם.
מצד אחד העובדה שהרבה מאוד אנשים סובלים מהכאבים האלו לא מוסיפה לך דבר, הכאב הוא אותו כאב. אבל מצד שני העובדה שכאבי גב תחתון הם כל כך נפוצים גם גרמה לעולם הרפואה להתאים הרבה סוגי טיפולים לכאבים האלו.
אחד הטיפולים הטובים ביותר לכאבי גב תחתון זה ללא ספק טיפול באמצעות משחות. במאמר הזה נתמקד בהכרת המשחות הטובות והמומלצות ביותר לטיפול בכאבי גב תחתון, ושחרור גב תחתון תפוס.

משחה לכאבי גב תחתון חזקים

תוכן עניינים

לפני שנרחיב על משחה לכאבי גב תחתון, מה זה כאבי גב תחתון?

כאבי גב תחתון הם כאבים נפוצים מאוד, והם אחד מגורמי הנכות המובילים בעולם. כאבי גב תחתון עשויים להיגרם ממגוון רחב מאוד של סיבות, חמורות פחות וחמורות יותר. אבל הסיבות הנפוצות ביותר לכאבי גב תחתון הן ישיבה ממושכת מול מחשב, העדר פעילות גופנית מספקת, מאמץ פיזי יוצא דופן, הריון ועוד.

כאבי גב תחתון תוקפים כל פעם בעוצמות שונות. הם יכולים להיות קלים יחסית, אבל הם גם יכולים להיות חזקים מאוד. ברוב המקרים הכאבים עוברים חולפים מעצמם לאחר תקופה של עד שבועיים. והם אינם מצריכים טיפול רפואי. בתקופת הכאבים ניתן להיעזר בין היתר בשימוש בחום וקור, פיזיותרפיה, עיסוי, טיפול תרופתי ומשחות.

במידה והכאבים אינם חולפים תוך 14 יום, או שהם מופיעים יחד עם עוד תופעות חריגות בגוף כגון כאבים באזורי גוף נוספים, חום, העדר תחושה ברגליים ועוד. יש לפנות לבדיקה רפואית כדי לוודא שלא קיים גורם רציני יותר לכאבים בגב התחתון.

אחד הטיפולים הטובים ביותר לטיפול והקלה בכאבי גב תחתון זה באמצעות משחות. בשורות הבאות בחרנו להתמקד במשחות המומלצות ביותר לכאבי גב תחתון, ולגב תחתון תפוס.

 

למה טיפול עם משחה לכאבי גב תחתון זה מצוין?

ישנן מספר סיבות לכך שהטיפול במשחות בכאבי גב תחתון הוא מצוין, והן בין היתר:

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!​ השאירו פרטים​!!!

  • הן קלות לשימוש
  • הן מתאפיינות במעט מאוד תופעות לוואי
  • הן מספקות הקלה מהירה מהכאבים

 

מהן המשחות לכאבי גב תחתון הטובות ביותר?

ג'ל אלוורה

ג'ל אלוורה הוא תמצית צמחים טבעית שמגיעה מעלי צמח האלוורה. זה שימש במשך מאות שנים לטיפול בכוויות, שריטות ומחלות עור אחרות.

לג'ל אלוורה יש מספר יתרונות בריאותיים, כולל יכולתו להרגיע דלקות ולהקל על התכווצויות שרירים. זה גם עוזר לשיכוך כאבים, וזו הסיבה שהוא מומלץ לרוב לטיפול בכאבי גב תחתון.

הג'ל מכיל ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, אנזימים ונוגדי חמצון שיכולים לסייע בטיפול במגוון מצבים בריאותיים שונים ובמיוחד בכאבי גב תחתון.

 

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן טבעי שנמצא בשימוש במשך מאות שנים. הוא ידוע בסגולותיו הרפואיות ומומלץ מאוד על ידי מומחי בריאות לטיפול במצבי עור שונים, וכמו כן גם בכאבי גב תחתון.

התכונות האנטי דלקתיות של שמן עץ התה הופכות אותו לטיפול מצוין בכאבי גב תחתון הנגרמים על ידי דלקת פרקים או מצבים דלקתיים אחרים.

 

טראומיל

משחת טראומיל היא קרם משכך כאבים ואנטיספטי מקומי שניתן להשתמש בו לטיפול בגב התחתון. הוא מספק הקלה בכאבים ודלקות בגב התחתון ומסייע בעוויתות שרירים.

הקרם ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, המסייעות בטיפול בכאבים הנגרמים מדלקת פרקים, בורסיטיס או דלקת גידים. משחת טראומיל יכולה גם לעזור עם התכווצויות שרירים, שהיא סימפטום שכיח של סיאטיקה.

המרכיבים הפעילים של משחת טראומיל כוללים קפסאיצין, מנטול, קמפור, מתיל סליצילט, שמן אקליפטוס, שמן תימול, שמן ציפורן ושמן אאוגנול.

 

אמזון פרי ג'ל

אמזון פרי ג'ל הוא מוצר מצוין לטיפול בכאבי גב תחתון. זהו ג'ל בעל הרכב ייחודי של מרכיבים טבעיים. זה עוזר בהקלה על הכאבים והתכווצויות השרירים בגב התחתון.

הג'ל מכיל גם תכונות אנטי דלקתיות המסייעות בהפחתת דלקת ונפיחות. הג'ל יכול לשמש כטיפול בכאבי גב תחתון חריפים או כרוניים.

 

טייגר באלם

משחת טייגר באלם היא משחה פופולרית לטיפול בכאבים ודלקות בגב התחתון. המשחה נמצאת  בשימוש במשך שנים בסין ובהודו, והיא עדיין נמצאת בשימוש נרחב על ידי הרבה אנשים היום, וזאת בשל יעילותה הרבה.

המרכיבים העיקריים של טייגר באלם הם קמפור, מנטול ושמן אקליפטוס. למרכיבים אלו תכונות טבעיות לשיכוך כאבים המסייעות להקלת  הכאבים בגב התחתון שנובעים כתוצאה מדלקות או התכווצויות שרירים. נוסחת טייגר באלם מכילה גם תערובת של שמנים אתריים אחרים כגון קינמון, ציפורן, ג'ינג'ר ומנטה, שהם בעלי תכונות אנטי דלקתיות.

 

בן גיי

בן גיי היא משחת הרדמה אקטואלית שקיימת כבר למעלה מ-30 שנה. היא מספקת הקלה בכאבים ודלקות הנגרמים מפציעות ספורט, דלקת פרקים ומצבים אחרים.

משחת בן גיי מצוינת לטיפול בגב התחתון מכיוון שהיא עשויה מנטול וקמפור. מרכיבים אלו עוזרים להפחית דלקת וכאב באזור הגב התחתון, מה שהופך אותה לבחירה טובה לטיפול בגב התחתון.

בן גיי זמינה גם בצורת קרם, שניתן למרוח ישירות על העור ללא שאריות שומניות או ריח.

 

וולטרן

משחת וולטרן היא משכך כאבים מקומי מאוד פופולארי הפועל על מערכת העצבים ההיקפית כדי להפחית כאב ודלקת באזור הפגוע. זה גם מקדם ריפוי על ידי הפחתת נפיחות ואדמומיות. ולכן המשחה מחוזרת מאוד על ידי הסובלים מכאבי גב תחתון.

משחת וולטרן מצוינת לטיפול בגב התחתון בין היתר מכיוון שיש בה ריכוז גבוה של לידוקאין, שהוא משכך כאבים יעיל. המשחה גם לא מגרה את העור ואין לה הרבה תופעות לוואי, בניגוד לטיפולים מקומיים אחרים.

 

לסיכום:

  • כאבי גב תחתון הם כאבים מאוד נפוצים, והרבה מאוד אנשים מעדיפים לטפל בהם דווקא באמצעות משחות. הסיבות לעדיפות שאנשים נותנים למשחות על פני טיפולים אחרים, הן בין היתר העדר תופעות לוואי, והשפעה מהירה.
  • המשחות המומלצות לכאבי גב תחתון הן בין היתר ג'ל אלוורה, שמן עץ התה, וולטרן , בן גיי ועוד.

שאלות נוספות

לכאבי גב תחתון הרבה סוגי טיפולים. אבל לטיפול באמצעות משחות יש כמה יתרונות בולטים, והם בין השאר : קלות השימוש, העדר תופעות לוואי משמעותיות, והשפעה מהירה על הגב ביחס לטיפולים אחרים.
כאשר הכאבים נמשכים למשך זמן של יותר משבועיים, או כאשר הם מלווים בתסמינים נוספים באזורי גוף אחרים. זה עשוי להיות סימן לקיומה של בעיה משמעותית ועמוקה יותר הגורמת לכאבים בגב התחתון. במקרה כזה יש לפנות לבדיקת רופא בהקדם האפשרי.
אוהד פרלמן
אוהד פרלמן

את כאבי גב התחתון הכרתי עוד בילדות, ולאחר תקופת התמודדות לא פשוטה החלטתי שלא עוד, ובעזרת האתר הזה שהקמתי, אמנע מהרבה מאוד אנשים סבל מיותר,
כיום לאחר שבדקתי שיטות טיפול רבות והשפעתן אני משוכנע שאדע לכוון את הסובלים לטיפול המתאים ביותר ואעשה הכל כדי למנוע את הסבל הזה מאנשים ולשפר את איכות חייהם.

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!

השאירו פרטים
פוסטים אחרונים

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!

השאירו פרטים
נעבור לפרטי!
לחיצה משנה מציאות
אהלן שמי אוהד 👋
אני מבין שכאבי הגב מעיקים עליך
אשמח שתפרט לי מעט על ההתמודדות שלך, ומכאן כבר נצעד יד ביד כל הדרך לטיפול המושלם בעבורך.